sobota, 9 listopada 2013

Pozy Coffin + Pudełka New Scremaster

 Cartine mi się podoba osobiście ja nie zatrzymuję pudełek odrazu je wyrzucam lalkę oceniam 9/10
 Clawdeen na początku mi się podobała ale teraz nie zabardzo włosy są takie jakieś jakby nie uczesane lalkę oceniam 7/10
Jinafire więc tak po co trzyma tyle rzeczy torbę saszetkę i jeszcze jakieś książki i buty trochę wyglądają jak bambosze przez te futerko .lalkę oceniam 8/10
Zawsze ta tych zdjęciach robią lalki piękne ale tu im nie wyszły podobała mi się Abbey ale teraz żadna z nich mi się nie podoba może dlatego że dziwnie wyszły na tym zd widać też że chyba paluchy się zginają .lalki oceniam 6/10 ale w pudełkach na serio były ładniejsze ktoś tu nie u mnie robić zd :/
Podobają ci sie arty i lalki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz