czwartek, 14 listopada 2013

Nowe Zd Lagoony Clawdeen Cleo oraz Lali Black Carpet

Nowe zdjęcia zaczniemy do Lagoony jej było mało zdjęć

Torebka jest czarna z jakimiś takimi kijankami (lub ale tego nie będę mówić)
Włosy są morskie i pofalowane oraz z czarną opaską z wiem z glonami ^^.
Makijaż jest delikatny widać też piegi i czarny długi naszyjnik .
Buty są bardzo jasno różowe z czarnymi perłami lub kulakmi mi się podobają:).
Sukienka jest różowo niebiesko czarna bez ramiączek ale tam jest takie coś co trzyma żeby nie spadała .
Pudełko jest małe ale już je widzieliśmy jest małe i pewnie w niektórych sklepach wisi na tym wieszaku
Lalkę oceniam 8/10 nie jest taka świetna ale nie jest też brzydka .
Torebka Cleo ma skarabeusza i jest złota z takimi łańcuszkami .
Fryzura mnie zaskoczyła ale pozytywnie przypomina mi jakąś aktorkę śliczna jest ^^.
Buty są złote i też mają taki czarny kryształek oraz są odkrytymi palcami
Sukienka jest ze złotym paskiem i niebiesko czarna z żółtymi kropkami
Stojak czarny ale to się nie zmieniło
Pudełko już widzieliśmy mi się bardzo podoba Art Cleo jest super
Lalka mi się bardzo podoba może ją kupię jak będzie w PL zobaczymy na cenę moja ocena to 10/10
Clawdeen ma torbę w kształcie księżyca z małymi księżycami koloru fioletowego
Buty są złote z czarnym księżycem nie wiem czemu na każdych butach z tej serii jest czarna kropka diament księżyc?.Buty też są z odkrytymi paluchami.
Sukienka ma złoty pasek jest czarno fioletowo różowa. z złotymi płatkami śniegu
Twarz mi się nie zabardzo podoba bo za dużo kolorów i jeszcze zielony tu jest  włosy za bardzo fioletowe i naszyjnik trochę odstaje.kolczyki też jakieś duże .
 Lalka ma stojak czarny ale to się nie zmieniło .
 Lalkę w pudełku już widzieliśmy

Moja ocena Clawdeen to 7/10
Torbę już widzieliśmy różowa w kształcie ust

Buty różowe z czarnymi sercami mi się podobają ale poszli krótszą drogą zamiast zrobić trochę orginalniejsze ale nie mówię ze te są brzydkie.
Twarz mi się podoba kolczyki są duże i superowe teraz fryzura mi sie podoba bo przedtem ktoś jej zepsuł
ale teraz mi się podoba jest bardzo ładnie uczesana
Sukienka mi się podoba ma różowy pasek i różne nietoperki .
 Lalę już widzieliśmy w pudełku mi się bardzo podoba jej Art ale mam jedno zastrzeżenie do tej Serii najpierw powinien być film a poźniej Lalki ale zrobili inaczej ok
 Draculaurę oceniam 9/10
Podobają ci się lalki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz