piątek, 6 grudnia 2013

Potrzebny Redaktorzy i Technik!

Wiec tak Flora nie ma czasu pisać a ja mam czas ale potrzebuję kogoś do pisania !
Zasady !
Musicie znać wszystkich bohaterów .
2.Możecie organizować konkursy
3.Musicie mieć 12 lat żeby pisać (płeć nie ważna)
4.Musicie dobrze pisać np zdanie  z dużej litery .
5.Musicie znać też serię np Basic i (można pisać skrótami)

Technik potrzeby czyli np ktoś umie robić png to ja też umiem ale ogólnie tła ładne zrobić i tp
2.Technik może też pisać na blogu !
3.Płeć nie ma znaczenia
4.Jak będzie pisał/ała muszą znać bohaterów itp.
5.Oraz mieć 12 lat i ograniczenie do 99 :d
6.Napiszcie coś o sb w komentarzu np mam na imię Jola lubię to i to
Swoje zgłoszenia piszcie  w komentrzach .
Poźniej ja wam powiem kto wygrał Proszę zgłaszajcie się!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz