piątek, 11 października 2013

Comic Nowe seriie i Lalki

więc tak zalazłam tyle zd że nie wiem czy się zmieszczą.
Na tym zd widzimy Vampire Gorgon dla mnie jest taka sobie .Ale zawsze to nowa lalka^^
Tutaj widzimy Elissę bat dla mnie troche za dużo różu!.Do Catty bardziej pasuje
Na tym zdjęciu widać Dracualurę i Abbey chyba jakieś malarki czy coś w tym stylu.o i Nowość Dracualura ma żółte pasemka.9/10

To zdjęcie przedstwaia Lagoonę Operettę w nowych strojach pewnie znowu Coffin Bean ale nie jestem pewna. Sa moim zdaniem ładne moja ocena to 8/10
Na tym zdjęciu widzimy Frankie Sweet Scream juz w pódełku i gotowa wejść do sklepu i widać tez Art moim zdaniem ta seriia jest bardziej na Boże Narodzenie bo jest tyle słodkość i tym pt moja ocena to 9/10.

To zdjęcie na 100 przedstawia Coffin Bean nawet sa napisy ^^ na pódełku i mieli rację że wyjdzie Toralei i ma długie włosy.moja ocena tych lalek to 7/10 te lalki się nie opłaca kupować ponieważ na co komu takie coś mały Coffin Bean juz lepiej zaoszczędzić na Lalę czy Clawdeen.

Tutaj widzimy Jacyksona i Frankie z jakiejś kolorowej serii chyba Picnic Crast czy coś takiego. Moim  zdaniem fajnie to wymyślili łącząć Frankie i Jacyksona do tego zestawu jednak jest za zółto!.Moja ocena to 7/10
Tutaj widzimy Jane Bollite co tu pisać moja ocena to 5/10
Tutaj jest zd grupowe lalek .bez oceny
Tutaj widzimy Lalę Clawdeen i Cleo mi się zdaje że to z serii Camera .moja ocena to 9/10
Tutaj Dracualura Sweet Scream tez mi się zdaje że to na Boże Narodzenie bo za dużo słodkości.moja ocena to 9/10
Tutaj widzimy też chyba Coffin Bean Skielitę i Robeccę moja ocena tego zestawu. to 9/10
Tutaj sa inne lalki Spectra Frankie i Venus oraz Moe .Frankie i Moe i Venus juz widzimiśmy ale Spectry nie
moja ocena to 8/10
Tutaj jest Cartine i Jina Fire  są ładne bardzo.moja ocena to 10/10
Tutaj widać wyraźniej Cartine i Jina Fire i też Clawdeen moim zdaniem jest super.10/10
To juz wszystko podobają ci się lalki?

2 komentarze: