sobota, 28 września 2013

Nowa gazeta + nowe soki mh!

Kupiłam nową gazete mh w  tym numerze


Upiorni uczniowie -Gill Webber
Historie z dreszczykiem-Podłe sztuczki
Ostatni ryk mody-Moda jessiennych upiorów
Strasznie fajny pamiętnik -Świat Wyczesa
Potworny test-czy dbasz o przyrodę?
Monstrualna rozrywka
Następny numer będzie 29 października  i styłu jest Nowa wersja Skielity ,i basic Frankie
w następnym numerze będą te naklejki do zbierania i nostes

Następna żecz to nowe soki mh tym razem z kimś innym z Cleo Ghoulią Abbey i Operettą
trcoche się zawiodłam bo będą takie same smaki jak w poprzednich ale mimo to chętnię je kupię sa tanie zależy gdzie w kauflandzie sa po 1 zł a w carfurze są po 2 zł ale w polo po 3 40 bez przesady a ja mam blisko do polo ale wolę iść do carfura który jest na końcu miasta.

Ja osobiścię czekałam na Cleo ale reszta też jest fajna o i jeden + zato że są fajne tła i nowe pozy

Podoba ci się gazeta ?? zamierzasz kupić? co sądzisz o nowych sokach mh ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz